piątek, 8 stycznia 2016

Informacje dla wypoczywających w Mezőkövesd

Wiele osób planujących wyjazd do Mezőkövesd zadaje mi pytania dot. różnych aspektów ich pobytu na wczasach: są to pytania o pomoc lekarską, wymianę waluty, stacje benzynowe, możliwości wyżywienia itp.

Moją stronę internetową Noclegi u Renaty wzbogaciłam więc o wiele informacji, które mogą być ważne dla przebywających na wczasach w Mezőkövesd turystów z Polski.
Są to zarówno informacje praktyczne, jak i mapka miasta z zaznaczonymi na niej ważnymi miejscami (przychodnia lekarska, kantor, pizzeria, poczta itd.), a także oddzielna strona z ciekawymi, godnymi zwiedzenia  miejscami w mieście. Mam nadzieję, że znacznie ułatwią one Państwu pobyt, zapraszam do czytania!


Link do mojej strony: www.wegry-noclegi.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz