piątek, 5 lutego 2016

Zupełnie nie na temat

Pani Iwona, mój bardzo miły gość z domków czasem pisze do mnie przesympatyczne majle, które działają na mnie inspirująco - dziś (już po raz kolejny) po przeczytaniu wiadomości od Niej postanowiłam napisać na blogu o nowym zwyczaju, który opanował węgierski Facebook:

Ostatnio na Węgrzech powstała mianowicie taka moda, żeby na Facebooku wstawiać swoje zdjęcia sprzed min. 15 lat, wyznaczając jednocześnie któregoś ze swoich facebookowych znajomych do zamieszczenia własnego. Ja również wstawiłam swoje, jeszcze ze żłobka - bardzo się ono spodobało Pani Iwonie, postanowiłam więc pokazać je też tutaj, na blogu. Widnieję na nim ja i moja siostra-bliźniaczka - Hania. Zdjęcie to niedawno pokolorował mój siostrzeniec Dániel.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz